Tv i sovrummet

Att ha tv i sovrummet har både sina för- och nackdelar tycker jag. 
Sen vi flyttade till huset för 1,5 år sen så gjorde sig vår sovrumstv bättre i ett annat rum och vi har sen dess inte haft någon tv i sovrummet. 
Fram till i förrgår då vi fick köpa ett par vänners plasma-tv till ett jättebra pris. 

Samtidigt som jag saknat en tv i sovrummet, så har jag tyckt det varit skönt att lägga sig med en bok och på det sättet somna tidigare... 

Men idag är tvn guld värd! 
Har känt mig lite halvrisig med tjock hals och febrig till och från i ett par dagar och imorse när klockan ringde och båda barnen sov som stockar, ringde jag till dagis och sa att Tyra får vara ledig idag. 

Lilleman sover ju tills man väcker honom i princip. Han har nu sovit 10,5 timma i sträck och ja, han snarkar fortfarande! 
Men för att komma till saken.... 
Jag och Tyra smög upp och åt frukost och sen kröp vi ner i sängen igen och slog på Barnkanalen. 
Det här kallar jag mys! 
Jag tog med mig kaffekoppen så den är dagen började riktigt riktigt bra :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0