Fredagsmys på bortaplan

Fredag. Härlig känsla i hela kroppen.
Jag älskar fredagar.
Inte för att man har jobbat en hel vecka och kan ta helg.
Nej, utan för att sambon har jobbat en hel vecka och vi får nu njuta av helgen tillsammans.
Fredagar är liksom veckans höjdpunkt tycker jag.
 
Denna fredag vaknade Winston rätt tidigt men Tyra sov och sov och sov!
På förmiddagen kom min fina vän Anna hit.
Jag bjöd på schnitzel, potatis och beasås, mumma!
Lite kaffe, prat och skratt på de gjorde det till den trevligaste lunchdejten på länge :)
 
 
När Janne kom hem packade vi in oss i bilen och styrde mot morfarn och Södertälje.
Där bjöds det på god mat och några trevliga timmar innan vi packade in oss i bilen igen och åkte hemåt igen.
Tyra avgudar sin morfar och vi har bara varit hos honom en gång för över ett år sedan så det här uppskattade verkligen Tyra. Morfarn också för den delen.
Va lite läskigt i bilen. Tyra somnade och vaknade sen och med sån panik tittade sig omkring och ropade efter morfar.
Va så himla mörkt och jag vet inte när hon sov i bilen sist så hon kände väl inte igen sig, kanske trodde hon var kvar hos morfar. Tände taklampan i bilen men tog ett tag innan hon lugnade ner sig, stackarn.
Sen tog vi fram plattan och tittade på Pippi resten av vägen så det gick bra :)
 
Fina stora damen ska ju såklart dricka cola ur finglas till middagen hos morfar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0