En fredag på turné

Idag har vi haft turné. Vi har varit överallt och lite till, jag och Tyra :)
I natt har hon hostat så fått ge henne hostmedicin och vatten flera gånger.
Vaknade med 38,2 i temp men, som igår, pigg.
Så vi startade turnén med att hämta upp Frida och köra mot Kolsva.
Där hälsade vi på Linda och Emilia. Fikade och pratade :)
 
 
Efter det styrde vi tillbaka mot stan. Stannade för lite lunch på McDonald´s.
Tyra lekte lite där och tog en ballong på vägen ut.
 
 
När vi ätit färdigt och lämnat av Tyra stannade vi till hos Tyras gammelfarmor och gammelfarfar.
Tyra älskar dom och har jätteroligt där! :)
 
 
Tyra visar sin kärlek till farfar Ingemar genom att ge honom en rak höger, haha! ;)
 
Sen åkte vi hem och kom hem ganska precis samtidigt som Janne.
Jag satt i telefonen med Angelica i nästan en timma innan jag var tvungen att fixa mig inför kvällens tjejmys hemma hos Fridha.
Där fanns det massa gott uppdukat och kvällen bjöd på massa skratt, riktigt kul kväll :)
Jag och Karin som är gravida fick dock hålla oss ifrån vinet, men vi skrattade och flamsade minst lika mycket som Jessica och Fridha. Tack för en härlig kväll :)
 
 
När jag kom hem låg Tyra fortfarande halvvaken i soffan. Hon hostar så mycket att hon har svårt att sova :(
Men tänkte lägga mig med henne i vår säng och hoppas att hon får sova nu!
 
Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0