Hjärtljuden

Efter en rörig dag på jobbet tog jag ut komp på eftermiddagen då jag hade ett besök hos barnmorskan inbokat.
Vi lyssnade på lillebrors hjärtljud, åååh så härligt!
De låg på mellan 150-155 och bm sa att det var en riktigt livlig kille.
Jo det har jag gott märkt vill jag lova. Men det är SÅ härligt att ligga med handen på magen om kvällarna och bara mysa med alla sparkar, för de är många :)
 
Hämtade hem Tyra tidigare idag, vi var hemma strax före 15.
Hade lite fruktstund innan min moster och mina kusiner kom.
Tjejerna lekte och hade kul :)
 
Kvällsmaten är intagen och nu har jag lagt mig i soffan ute i filmrummet. 
Här ligger jag till läggdags. 
Blir tidigt i säng, har sovit uruselt i natt så är riktigt trött!
 
Resten av veckan ska jag vara på avdelning 2.
Det installeras nytt brandlarm på vår avdelning så halva avdenlingen är stängd så då får några gå över till avdelning 2.
 
Men som sagt, först vila i soffan resten av kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0