Onsdag

Kan vi säga att det är vår nu?
Jo men det kan vi väl? Vårtecken? Okej..
April månad.
Snön är på god väg bort.
Massa fågelkvitter.
Gatorna sopas från allt grus.
Vi har börjat cykla. Det största och kanske starkaste vårtecknet för min del då jag aldrig skulle ta cykeln om det var en gnutta snö eller is i vägen för mig ;)
 
Så idag blir det cykel till dagis och jobb. Cykling ska även vara bra för bäckenet så det är skönt att snön försvunnit nu så jag slipper gå så mycket med det här.
Men nu har jag fått citodon utskrivet som jag självklart ska ta med stor försiktighet och det finns inga kända risker för en gravid att ta citodon. Är ju trots allt en läkare som skrivit ut dom..
 
Två dagar med kvällsjobb nu och dag på fredag men har sökt semester på fredag så jag hoppas den blir beviljad :)
I så fall styr vi bilen tillsammans med kungsörarna till Västerås och buslandet.
Skulle vara roligt! Då har Tyra mina kusiner att springa och leka med, det tycker hon är kul :)
 
Nu har vi precis ätit lite frukt här hemma och jag har slängt i en tvättmaskin.
Fixa mig, lunch och sen dagis och jobb :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0