Storm

Hur sov ni i natt? Jag sov pissdåligt! Hade svårt att somna pga stormen ute!
Trodde taket skulle blåsa bort när som helst.
Så blåste nånting på altanen ner när endast jag låg vaken, tror det var sopkvasten.
Blev jätterädd och låg sådär jättestilla så man knappt tordes andas!
Ja jag är 25 år i sommar.. ;)
Plus att jag hade skogsFrida här igår kväll och vi satt och pratade om i somras när hon sov här och det knackade på dörren strax före midnatt och ingen var där! Så vi skrämde ju upp varandra rätt bra så låg lite som på helspänn redan innan kvasten åkte i govlet..
Fast tycker det är lite läskigt ändå när det blåser så mycket!
Lite spöklikt på nåt sätt, tycker ni inte? :)
 
Sitter och kollar på Vakna med NRJ nu.
Mysigt att sitta och äta frukost och lyssna på allt dom säger.
Blir ju mycket skratt och dagen startas rätt bra när man sitter och småler genom hela programmet :)
Så att jag i morse inte trodde jag skulle ta mig upp pga att benet kändes helt bortdomnat och jag tänkte att det här blir en dag från helvetet, rent utsagt, vände så fort jag fått lite te och macka framför dom här goa människorna på kanal 5 :)
Har tid för akupunktur på förmiddagen så jag hoppas den gör sitt för att få dagen ännu bättre med :)
 
I morgon ska det bli kanonväder och helst skulle jag vilja vara aktiv och städa ute på altanen och ställa ordning allt.
Men får nog ta det lilla lugna. Får känna efter vad och hur mycket jag orkar och kan.
Tror även att jag får min brudtärnaklänning idag, wiiiie! Längtar tills jag får prova den!
Den andra tärnan fick sin igår och den var ju superfin! :) Dom är inte likadana men samma färg och så.
Nu är ni nyfikna va? Men ni får allt vänta till 8 juni innan ni får se ;) Hihi.
 
Igår hade vi Leija här en sväng på kvällen. Tjejerna åt pannkakor och härjade omkring och hade så kul :)
Skönt att dom roar sig så bra själva :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0