Lördag

Ännu en bra lördag. Känns som om det mesta är positivt just nu.
Alla dagar är bra. Riktigt bra! Så även denna lördag.
Första lördagen i februari. Ja, februari! Går det fort eller?
 
Dåligt med denna dag är att jag varit trött. Sjukt trött till och med.
Varför sover jag så dåligt om nätterna? 03.25 var jag på toa och jag är inte säker på om jag hade somnat innan de.
Jobbigt är det. Men tycker dagarna flyter på riktigt bra ändå.
Så i morse hade jag, eller Janne och Tyra med, velat sova längre.
Men vi hade en trevlig frukostdejt inbokad på Stenugnsbageriet så vi tog oss upp strax före 8.
Mötte upp familjen Lind/Pettersson och Saari/Danielsson.
Det var vårt första besök där. Riktigt mysigt och gott var det. Så det får bra betyg av oss.
 
Efter frukosten åkte vi till Västerås. Syster med bihang höll på att flytta.
Vi kom ganska lägligt, lagom tills fikat dukades fram så det gjorde vi bra, haha.
Galet fin lägenhet. En stor trea på 11:e våningen med utsikt över mälaren. På den balkongen kan man sitta i timmar och bara beundra den vackra utsikten.
 
Väl hemma igen åkte Janne till gymmet. Jag tog med mig Tyra i vagnen och knata ner på stan.
Handlade lite på apoteket inför resan. Solglasögon till Tyra, också inför resan. Och så fyndade vi ett par ballerinaskor till Tyra också.
Dom var dock lite stora så dom passar nog bättre i vår och sommar.
 
Efter lite städning och tvätt här hemma tog jag en powernap på soffan.
Sen var det bara att slira om och slänga på festansiktet.
Strax före 18 tiden mötte jag upp några tjejer från jobbet utanför Hantis.
Filéfrossa - Mums!!!!! Blir ett bra betyg även för Hantis och deras filéfrossa.
 
Nu har jag satt mig skönt i soffan och ska kolla lite serier innan det är dags för sängen :)
 
Tyra med sina nya snygga solglasögon!
 
En varmkorv på stan satt på sin plats i kylan!
 
Partyface!
 
Visst blir ni hungriga nu? ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0