Ledig torsdag

Jajemensan. Idag är vi lediga, jag och Tyra!
Är nog bra att Tyra är hemma från dagis idag. Dom kände inte alls igen henne på dagis dom här tre dagarna hon varit där. Inte så pigg, vill bara sitta hos nån, trött hela tiden, mycket gnäll efter mig och äter inte bra alls.
Så den här dagen kan hon behöva hemma och vila upp sig.
Tror det blev lite för mycket efter nästan en veckas hög feber. Att rivstarta med tre heldagar med tidiga morgnar.
Det var nog inte så bra...
 
I morgon går jag kväll så det blir inte så lång dag på dagis.
Jag hoppas att det kommer gå bra!
 
Igår var det ju som sagt full rulle hela dagen.
Hade en ganska skön dag på jobbet. Flexade tidigare och fixade present till svärfar.
Blev det klassiska, en skål med lite godis och trisslotter. Hoppas han inte vinner på dom bara, haha.
Inte så mycket pengar i alla fall. Får man vara så fräck och säga så?
Jodå, det tycker jag allt!
Ja men tänkt om den man ger bort en lott till vinner flera miljoner. Hur dåligt skulle man inte må?
Fast å andra sidan, väljer man att ge bort lotter till någon, så får man kanske skylla sig själv?
Finns ju faktiskt andra alternativ.
 
Efter att vi hade varit och kalasat igår så släppte Janne och Tyra av mig vid mötet.
Det var väldigt intressant att få veta hur kvinnojouren arbetar, hur de hjälper utsatta kvinnor och vad vi i styrelsen gör och kan göra.
Jag bestämde mig redan där för att fortsätta komma på möten och försöka bidra med vad jag kan.
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! Jag känner att det är för en riktigt god och bra sak jag ställer upp på.
All hjälp som kan fås är bra och finns intresset av er läsare att också få vara med och hjälpa till så är ni varmt välkomna med bidrag, idéer och annan hjälp av alla slag!
 
Nehe. Undra om vi ska ta tag i dagen kanske?
VI sitter här i soffan. Jag med morgonrock och Tyra fortfarande i pyjamas.
Hon med surfplattan och spelar pippispel och själv sitter jag här med datorn och ja..
bloggar!
 
Har en kiropraktortid 11.20 idag. Jag hoppas att det är den sista nu för det ruinerar mig verkligen!
Men bra i ryggen blir jag ju :)
Så mormor kommer hit och äter lunch med oss och underhåller Tyra medan jag är iväg.
Tänkte köra ett gympass med Marilyn när Janne kommer hem sen också. Det har liksom.. eh.. avtagit!
 

Glad tjej när hon får spela pippispel på surfplattan :)
 
Den här riktigt påhittiga födelsedagspresenten ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0