Söndag

Då var även denna vecka slut. Snart i alla fall.
Kommande vecka inleder vi med plusgrader och regn.
Buhu. Okej om det skulle försvinna. Men redan till nästa helg ska det bli kallare igen.
Alltså halkigt och spårit och dant. Det är det versta med vintern.
Enligt mig i alla fall.
 
Idag är det segt! Jobbade dag igår och fick återvända till jobbet på kvällen för ett nattpass också.
Slapp ju jobba min dag idag då men det var kämpigt vissa stunder.
Som tur var höll patienterna oss sysselsatta med diverse saker i stort sett hela natten.
Därför blev jag aldrig så där jobbigt trött. Så det var bra!
 
Tyra sov hos sin mormor. Tyckte det var bäst så fick jag sova ostört när jag kom hem i morse.
Men hon hade det så roligt så. Det har hon jämt hos sin mormor :)
Vi hämtade henne runt halv två tiden idag.
 
Hade även en klippning inbokad idag. Alltid lika trevligt när Marie kommer.
Och idag hade hon med sig en present till mig, för att jag är så snäll, hihi.
Det var en jättefin halsduk som hon stickat själv. Den kommer användas flitigt!
Även ett paket singoalla hade hon med sig. Önskar jag kunde träffa hennes dotter lika ofta som vi träffas!
Svårt när man bor en bra bit ifrån varandra. Att jag jobbar i princip varannan helg är en av orsakerna till att jag inte tar tag i att åka upp till Edsbyn. Men jag ska dit. Nån gång, Jag lovar! Kanske om det kan passa oss båda under semestern. Fast är ju ett tag kvar till sommaren...
 
Nu har Tyra precis somna och jag ska plocka fram lite gott och kolla på serier innan jag drar mig till kojs.
I morgon är jag och Tyra lediga. Vi ska på möte kl 15 men annars har vi inget planerat. Får se om det regnar eller inte.
Är det uppehåll och inte allt för slaskigt så går vi nog ut en sväng!
 
Nu vågade hon sitta på hästen hos mormor :)
 
Och gosa med den :)


Kommentarer
Fanny Gunnarsson

<3

Svar: <3
tyrasmama

2013-01-29 @ 09:30:04
URL: http://fannychristine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0