Tisdag

Oj vilken seg dag!
Började med en natt från helvetet ungefär. Har vaknat minst en gång i timman och kollat på klockan.
Varför? Av flera anledningar.. Men mest ont i höfterna och ffråmåt morgonsidan huvudvärk som smög sig på. 
Höfterna blev bättre bara jag kom igång, men huvudvärken kom att bli värre timma efter timma.. 
Full rulle på jobbet, gick i 110 i stort sett hela dagen.
Slutade vid tre, gick till Volvo och satte mig i bilen och vilade tills Janne slutade och väl hemma var jag tvungen att fylla på med alvedon, släcka ner i sovrummet och lägga mig.
Vaknade en timma senare och kände mig mycket bättre!
 
Tyra hade haft det jättebra på dagis! Skönt, med tanke på att hela förra veckan var mindre lyckad.
Men nu märker man ju på henne att hon är piggelin igen!
Bara en tredagarsvecka för henne på dagis den här veckan. Om inte jag får gå in extra på fredag, men såg inte så ut nu..
 
11 dagar kvar till Gran Canaria nu, wiiie. Dags att börja se över vad man ska packa med sig.
Tvätta och förbereda och inhandla det som ska med.
Åh vad jag längtar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0