Fotografering

Nu har dagen jag väntat på passerat, så nu kan bebisen få komma när han vill, haha.
Idag började vi nämligen dagen med att locka hår, måla naglarna och göra oss fina.
Vi for till Munktorp och Melinda Höglund (tryck på namnet för att komma till hennes fotoblogg).
Där tog vi massa fina bilder på Tyra. På mig och magen. På mig och Janne. På mig, Janne och Tyra.
Det var himla avslappnat och gick så bra. Kan verkligen rekomendera er att gå till Melinda om ni vill fotografera er eller någon/något. Riktigt duktig och vi kommer absolut gå dit och ta bilder på Tyra och hennes lillebror när han kommer :)
Så nu har vi fina gravidbilder och har snart gått 35 graviditetsveckor och lillebror är mer än välkommen nu!
 
Nöjda med förmiddagen och förväntansfulla över att få se bilderna åkte vi mot Åsby igen.
Vi stannade till i Sandsta hos min faster och Tyra fick titta på kossorna på vägen till Åsby.
När vi köpt på oss massa kött tittade vi lite på djuren där igen och sen åkte vi hem.
Janne och Tyra åkte och slängde massa kartonger och flaskor och passade på att ta med sig en fotboll och spelade lite fotboll på Zigenarbacken innan dom kom hem och satte igång vattenspridaren och lekte ute på baksidan ett tag.
Själv hade jag fått äran att göra två såser till kvällens grillning hos svärföräldrarna där Jannes kusin med familj från Finland var. Så det roade jag mig med en stund innan även jag gick ut och satte mig.
Satt inte mer än 5 minuter innan jag va tvungen att gå in och lägga mig.
Jag orkar verkligen inte. Usch, nu är det jobbigt värre alltså!
Fick gå in och lägga mig fram tills vi skulle åka till Kolsva.
 
I Kolsva sprang sig Tyra trött och svettig med sina sysslingar från Finland.
Dom hade roligt och är i samma ålder så det gick fint.
Sysslingarna är både svensk och finsktaliga så även det gick ju bra :)
 
Kom hem vid 20 tiden och då fick vi slänga in en övertrött Tyra i duschen efter allt springandes på kvällskvisten.
Efter en tvångsdusch med massa skrik och protester från lilla damen somnade hon gott en stund senare.
Jag har redan lagt mig i sängen och längtar efter nästa sommar då jag kan njuta av såna här varma dagar istället för att bara sucka, må dåligt och tycka det är jobbigt med värmen nu..
Men, inte ska jag vara bitter för de heller :)
 
Titta gärna in på Melindas fotoblogg som jag länkat till ovan och se många av hennes fina bilder på allt från nyfödda till fina syskonpar så bjuder jag på ett litet kollage gjort av Melinda själv :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0