Torsdag

Tycker dagarna bara försvinner. Redan torsdag idag!
Har vart en bra dag och jag har faktiskt sovit bättre än på länge i natt.
Vaknade första gången vid 03 tiden och då brukar jag oftast ha fått gjort minst två toabesök redan.
Men det läskigaste va att jag vaknade och var rädd!
Jag var rädd och låg helt stilla och vågade inte röra mig..
Jag vaknade av att Tyra låg och skrattade, sånt där riktigt skratt rakt från hjärtat.
Men, om jag vaknade av att jag drömde att hon låg och skrattade eller om jag vaknade av att hon faktiskt låg och skrattade, det vet jag inte.
Janne har inte hört något i alla fall.
Usch vad läskigt det va! Sen skulle jag ju pallra mig upp på toa och jag har ställt mina gamla porslinsdockor på en hylla i Tyras lekrum och dessa dockor är det första man ser när man öppnar toadörren och ska ut i hallen och tillbaka till sängen. 
Och sånt där med dockor och barn som skräms mitt i nätterna är det värsta jag vet!!
En riktig skräckupplevelse blev det i natt, haha. 
 
Idag började Janne och svärfar med väggen så att lillebror får ett rum.
Dom håller fortfarande på och dom har, trot eller ej, kommit en bra bit på vägen.
Längre än vad både jag och svärmor trodde när vi fick en bild på hur det gick här hemma.
För att citera svärmor när jag visade bilden som Janne skickade; "ja jävlar du". Haha.
Jag, Tyra och svärmor packade strandväskan och styrde mot Sundänge där Angelica och Johanna höll platser åt oss.
Fast det behövdes inte, va bara dom där! Fast efter lunch började det trilla in folk så då blev det lite rörelse.
Vi kom hem strax före 16 tiden och då käkade vi lite mellis här hemma allihop och nu kollar vi på när killarna fortsäätter bygga vägg :)
 
Kul förresten att så många gissat på datum, vikt och längd. Spännande att se vem som tror mest rätt :)
En fråga jag fick igår; "vad vinner man då?"
Kalla mig snål, men ingenting, haha!
 
Verkligen en härlig och skön dag!
 
Duktiga :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0