112 på liv och död

Älskar det programmet. 112 på liv och död alltså.
Tycker det är jätteintressant att få följa med polisbil, ambulans och brandkår ut i Sverige.
Många gånger är det ju väldigt hemskt, men kan ju vara intressant iaf :)
Det är alltså 112 på liv och död som visas just nu på tvn här hemma.

Men eftersom jag är tjej och kan göra två saker samtidigt, så tänkte jag blogga medan jag kollar!
Jag och Tyra tog sovmorgon till 8 i morse, jätteskönt.
Gick upp och åt frukost och smed planer med Angelica som varit ifrån oss en vecka för att sola och bada (och springa) på Cypern.
Så efter vi ätit lunch åkte vi mot Västerås och hämtade upp Angelica och sen ut till Erikslund.
Jag ville gärna ha en midsommarklänning, och det hittade jag! Hittade en snygg tröja till Tyra på rean också.
En sväng på Ikea där jag köpte en kudde. en taklampa till tvättstugan, fyra filtar till altanen, en "tandborste till toaletten" som jag förklarade det som till Tyra och fick en i personalen att skratta med min beskrivning av toalettborsten. Slank även med en låda till förrådet som vi ska lägga alla leksaker i.
Bara bra grejer alltså!
Tyra fick en korv med bröd också innan vi åkte vidare och köpte årets första mjukglass med karamellströssel.
Trodde Tyra fick en sockerkick av det men 20 min senare snarkade hon i baksätet på vägen hem :)
Tack för en trevlig eftermiddag våran bästa Angelica!
 
Kom till stan igen lagom tills vi skulle hämta Janne.
Hem och fixade upp lampan i tvättstugan och lagade lite kvällsmat. 
Nu sitter jag här i soffan med en nyduschad liten tjej och njuter av allt det fina jag har runt omkring mig ♥
 
Tyra tyckte det var roligare att göra grimage när vi skulle ta kort :)
 
Vilken succeglass :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0