26 dagar

Nu är det bara dryga månaden kvar tills jag fyller år, närmare bestämt 26 dagar.
Om 26 dagar fyller jag halvfemtio.
På vilket sätt det ska firas har jag ännu inte kommit på, men på nåt sätt ska det firas.
Däremot har jag hunnit komma på vad som saknas för min del här hemma.
Så, lite enkelt och kanske en aning fräckt, lägger jag ut min önskelista här i bloggen :)
 
  • En pulsklocka, gärna den på bilden, då jag efter Karlssons födelse måste komma igång med träning igen.
  • Presentkort på intersport. Av samma anledning som ovan, och vad är inte roligare än att träna i snygga och bra kläder och skor?
  • Sladdlös handdammsugare. Behöver dagligen dammsugas i köket och det vore smidigt och bra med en sån.
  • Eltandborste. Lite på order av mitt senaste tandläkarbesök i förra veckan men även något jag tänkt införskaffa både mig och Janne i ett par år nu.
  • Presentkort på elgiganten. Behövligt då jag kan köpa mig både en handdammsugare och eltandborste sjjälv.
  • Presentkort på Ikea, alltid bra att ha i plånboken :)
Även dessa två skålar av Ittala i färgerna grå och blekrosa skulle pryda vardagsrummet fint.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0