Fredag

Freda och en jobbhelg väntar.
Blir två helger i rad för mig då jag valde att jobba påsken.
Men det ska gå bra :)
 
Tyra är så duktig och går på pottan varje dag här hemma.
Oftast är det torrt i blöjan när hon säger att hon vill kissa på pottan.
Bara på morgonen som det är rätt fullt och då säger hon i alla fall på morgonen att hon vill gå och kissa.
Och nu på morgonen så ville hon gå och göra nr 2, fast på toalettstolen sa hon.
Hade inte så stora förhoppningar men lät henne få sitta där och visst va hon duktig och stånkade ut lite.
Riktigt stolt blir jag :)
Tänkte testa att låta henne gå utan blöja här hemma vissa stunder så kanske hon tycker det är ännu roligare :)
Så roligt att det har kommit självmant från henne. Vi har liksm inte vart på och tjatat på henne om det.
Men det kanske är det som är grejen?
I somras när vi va på henne att kissa på pottan, så blev det kanske för henne något som mamma och pappa ville att hon skulle göra.
Nu är det ju hennes idé och något hon vill göra. Hoppas verkligen att det fortsätter så här bra nu :)
 
Nu ska jag fixa pannkakssmet. Vi får lunchgäster idag av min kusin och hennes son Hampus som är jämngammal med Tyra :) Dom har inte setts sen i somras någon gång så ska bli kul att se hur dom leker ihop :)
 
Sen blir det som sagt jobb och dagis!
 
Ps. Igår toppades läsarstatistiken med strax över 60 läsare och strax över 90 sidvisningar, kul :)
Ger mig inspiration att skriva mer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0