Jobbhelgen slut

Oj vad den här jobbhelgen gick fort!
I torsdags morse när jag var på väg till jobbet tänkte jag att det kommer aldrig bli söndag kväll.
Men som vanligt så gick dessa fyra dagar i rasande fart.
Har vart full rulle hela helgen, vilket har gjort att tiden gått fortare.
Och nu är det äntligen söndag kväll och jag kan slå mig ner i soffan och slappna av och känna mig nöjd över att vara ledig i morgon :)
 
Så helgen har ju inte varit så händelserik utanför jobbet.
Har gått miste om en hel helg med sol, känns lite tråkigt.
Men verkar ju som om våren är på väg nu så jag har nog många soliga dagar att se fram emot.
 
Tvättade och fixade lite hemma igår innan jobbet.
Vi tog ner Tyras allra minsta bebiskläder och kollade igenom vad som skulle sparas, användas till lillebror och vad vi kunde ge bort till min kusin som får en flicka när som helst.
Hade mer än vad jag trodde som lillebror kommer kunna ha. Men sen kommer man ju köpa och få massor!
Hittade även lite ytterplagg som ser ut som nya som vi ska försöka sälja.
Konstigt det kändes att ta fram så små kläder. Tycker fortfarande allt känns så overkligt. 
Känner mig inte särskilt gravid för att jag mår så himla bra. 
Det är bara när lillebror gör sig påmind med sina gymnastiska konster som jag liksom kommer på det. 
Men det är väl bra, kanske tiden går fortare ;) 
 
I morgon hoppas jag på sol så vi kan gå ut och leka lite.
Lunchdejt har vi med Maijala och kanske kan det bli en kaffe på altanen efter?
 
Undra om man ska börja förbereda för nattning av Tyra och sen ta en dusch och mysa i morgonrocken resten av kvällen?
Låter som en toppenidé!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0