Ledig måndag med sol

Vilken härlig ledig dag vi fick, jag och Tyra.
Vaknade 8.30 av att Tyra låg och petade mig i ryggen.
Vände mig om och möttes av de största och finaste bruna ögonen och härligaste skrattet när hon lyckas väcka mig :) Kunde väl knappast starta dagen på ett bättre sätt?!
 
Vi gick upp och åt frukost.
Fixade oss och lekte lite innan vi fick lunchbesök av Maijala.
Vi hade fiskbulledejt. Ja jag vet att det låter helt sjukt.
Men det är vanligt om att man som vuxen är rätt ensam om att äta fiskbullar.
Så även för oss. Så vi båda får passa på att äta fiskbullar när våra karlar befinner sig på jobbet.
Så idag blev det en sån dag när både jag och Maijala var lediga och var sugna på fiskbullar.
Alltså en fiskbulledejt. Inte så konstigt, egentligen.
 
Kaffet avnjöt vi ute på altanen i 20 graders sol.
Jag satt i t-shirt. Så skönt!!
Märker hur snön på baksidan börjar smälta mer och mer.
Snart kan vi kanske dra fram Tyras pool?
Kanske inte så jättesnart, men ändå snart på nåt sätt.
 
När Maijala åkte hem tog jag och Tyra en promenad ner på stan.
Vi stod inne på Kappahl och tittade på kläder till lillebror.
Det finns så mycket tuffa och snygga killkläder. Till tjejer är det mer gulligt på nå sätt.
Hade tänkt att jag inte skulle köpa nåt men ändå kom jag därifrån med en body och ett par supergulliga mjukisbyxor med en panda på rumpan.
Ja gillar verkligen Newbie by Kappahl. Riktigt fina kläder!
Så nu har lillebror fått sina första plagg :)
 
Sen gick vi vidare till Jannes jobb lagom tills hans slutade och sen åkte vi en sväng till Kolsva och fikade.
Nu sover Tyra och jag ska kolla på senaste avsnittet av Revenge innan finalen av top model Sverige börjar!
 
Så underbart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0