NOW, it really sucks to be me!

Nu känner jag mig skapligt liten och ynklig! Jobbade på bra igår och tyckte det gick bra.
Mot kvällen började jag bli ännu snorigare och  få huvudvärk igen.
Natten har jag haft så ont i öronen och huvudet och inte vetat hur jag ska ligga för att
inte snora lika mycket..
 
Åkte till jobbet ändå men kände att jag var tvungen att åka till vårdcentralen nu innan helgen.
Jobbhelg dessutom, så klart!
Åkte iväg vid 10 tiden och chefen tyckte inte jag skulle komma tillbaka, inte heller i helgen.
Farbror doktor bekräftade mina misstankar om både öroninflammation och bihåleinflammation.
Han ville dock inte ge mig peniciliin pga graviditeten. Suck. Men det är väl bra egentligen..
Bara det att jag får stå ut ett par extra dagar men så får det blir.
Fick i alla fall krotisonspray mot bihålorna utskrivet så får nöja mig med det. Och vila ännu mer.
 
Samvetet att vara borta från jobbet ännu mer... Ja, det ska vi inte ens prata om!
Får hoppas att jag är tillbaka mycket friskare och kryare på tisdag och sen hålla mig där.
 
Nej nu ska jag krypa ner och tycka synd om mig själv för att jag missar bion ikväll och för att jag mår som en påse skit, rent ut sagt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0