Onsdag

I morse när jag lite nervös steg upp ur sängen berättade jag för Janne om vad jag drömt i natt.
Jag drömde att vi var på ultraljud och min jobbarkompis Sandra var där och utförde det på mig.
Jag drömde att det var en pojke. Janne sa att han tror att det är det.
Jag däremot var ganska säker på att det fanns en liten tjej i magen.
Har hela tiden trott det men också sagt att jag skulle gärna vilja ha en av varje kön.
Men viktigast av allt är ju inte könet, utan att det är ett friskt barn!
Sen kan man ju få tycka hur man vill :)
 
Väl borta på ultraljudet såg vi att det var en livlig liten figur som bökade runt i magen.
Vilket också gjorde det svårt att se allt som skulle ses.
Hon fick böka med magen så att figuren skulle lägga sig så som hon ville för att kunna se allt.
Men till slut kom hon till könet och sa "det är en liten gosse det här".
En frisk liten pojke, underbart! :)
 
Vi var enligt ultraljud i v 13 beräknade till 20 augusti.
Idag mätte hon och beräknade till 23 augusti.
Vi längtar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0