Onsdag

Men vad onödigt. Snön som kom under natten alltså. Var det verkligen nödvändigt?
Jag som tänkt börja cykla snart..
Ja det mesta har ju faktiskt redan försvunnit, men ändå, så onödigt!!
 
Vi kan väl inte säg att jag är frisk, men på god väg. Fortfarande snorig, hostig och trött.
Är helt slut efter jobbet och det antar jag beror på att kroppen inte är riktigt helt återställd. Igår kväll gick jag och la mig 20.30 och det var SÅ skönt!
Som tur är har vi haft två lugna dagar på jobbet. Funnits att göra så klart, men inte alls samma stress som oftast råder nu för tiden. Hade det varit så hade jag nog inte orkat en hel dag på jobbet än.
 
Har en elev med mig nu som ska gå med mig i fyra veckor. Vi är nu inne på andra.
Jag har fått en  jätteduktig elev så det är riktigt roligt! :)
 
Idag skulle jag ha vart på årsmöte på kvinnojouren men jag kände helt enkelt att jag inte orkade.
Ville bara hem och lägga mig en stund efter jobbet, värker liksom i hela kroppen och helt slut i huvudet.
Får hoppas jag kan gå på nästa möte :)
Fick skjuts hem av en jobbarkompis så la mig en stund på soffan innan Tyra och Janne kom hem.
 
Tyra hade ramlat precis innan Janne kom. Stått på ruchekanan och ramlat rätt bakåt ner i marken och slagit i bakhuvudet. Dom hade blivit lite oroliga för blev en kraftig smäll och bad Janne att vi skulle hålla lite koll under kvällen. Hon verkar dock som vanligt så jag hoppas hon klarar sig med bulan som redan svullnat upp.
Otursvecka för Tyra! I måndags ramlade hon av en trähäst och är helt blå under ena ögat och så nu bakhuvudet.. 
Lilla toka! Nog är det fart i henne allt ;) 
 
Nu är börjar det bli dags för nattning av Tyra.
Själv har jag mina älskade serier på nedladdning och en gottepåse i skåpet. 
Så när Tyra sover är det jag som kryper ner i sängen och njuter innan jag stänger mina blågröna för natten.
 
Hur får man en 2,5 åring att sluta säga fy fan när hon bajsat?!?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0