Sjuk start på veckan

Ja, bättre kunde veckan startat. Och förra veckan slutat.
Dopet för Levina i lördags var superfint! Tyra skötte sig bra och var så duktig :)
Alvedonen hade gjort sitt nån gång runt fikat och vi tackade för oss runt 16 tiden.
Åkte och lämnade Tyra hos Mickis och Johan i Västerås, där hon hade det jättebra!
Åkte till stan och jag bestämde mig för att inte följa med på festen. Jag orkade helt enkelt inte.
 
Igår när jag vaknade hade jag ingen röst på en stund. Bestämde mig för att avrätta den som rivit mig i halsen.
Åhh, finns det något värre än halsont?!
Tyra kom hem efter lunch och sen låg jag hela eftermiddagen i sängen och resten av dagen i soffan.
Bestämde mig för att ta mig upp och åka till jobbet idag.
Sagt och gjort! Halsen kändes allt annat än okej, huvudet var på väg att explodera och rösten svek mig även denna morgon. Två alvedon senare satt vi i bilen på väg till jobb och dagis.
Bara det att vi var kort om folk och jag fick jobba själv i min grupp till 9 tiden. Gråtfärdig och med svetten rinnades både i pannan och efter ryggen när förstärkning kom så vi kunde göra färdigt morgonarbetet, gick jag in till chefen och talade om att jag knappt orkar stå på benen.
Kändes jättetaskigt att sticka men hade med all säkerhet svimmat av om jag stannat.
Så Janne kom och körde hem mig.
 
Så även större delen av denna dag har jag tillbringat i min rosa helo Kitty morgonrock i soffan.
Blir hemma i morgon med sen är jag ledig onsdag och på torsdag borde jag vara pigg nog för jobb!
 
Som sagt.
It sucks to be me for now...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0