Tisdag och VAB

Är hemma med en snorig och hostig Tyra.
Hade tänkt lämna henne på dagis igår, men när hon inte ville ha varken frukost eller lunch så kände jag att hon faktiskt är sjuk.
Serverar jag henne fiskbullar så är ju tallriken tom inom några minuter.
Och då pratar vi alltså så mycket som en halv burk med dom där bullarna..
Igår tog hon några skedar bara.
 
Hade ett kvällspass igår så Janne kunde sluta vid 15 tiden så jag flexade bara och kom senare.
Så det gick ju bra.
Idag var det en dagtur som rök för mig. Men har erbjudit mig att komma in till kvällen i stället så vi får se om dom ringer mig :)
 
Så nu sitter vi i soffan och myser. Jag med min rosa hello kitty morgonrock.
Tyra i sin rosa och röda hello kitty pyjamas.
Kitty är populär här i hemmet kan vi säga ;)
 
Mysigt va? :)
 
Ska Tyra satsa på fotografkarriären tycker ni? ;) Hon har nog öga för det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0