Tisdag

Herre vilket väder det varit idag! Riktigt varmt och skönt.
Har suttit en del ute i solen men fick gå in flera gånger då det blev för varmt och lite för stelt att bara sitta.
Måste röra mig lite emellanåt också :)
 
Tyra är så glad när hon får vara ute. Dom är nog mycket ute på dagis och när Janne och Tyra kom hem så gick dom direkt till baksidan och Tyra sprang omkring och hade kul.
Härligaste stunden på dagen är när Tyra kommer hem och blir så glad över att se mig.
Idag var mormor här också när Tyra kom hem så då va hon ju extra glad :)
 
Vi passade på att njuta av det härliga och varma väder så vi åt kvällsmat ute på altanen.
Hur härligt som helst!
Jag hoppas verkligen att sommaren blir bättre än förra sommaren.
Vill kunna sitta ute länge på altanen och njuta.
 
Avslutar väl som gårdagen, kör några avsnitt av skilda världar innan jag kryper till kojs :)
 
Underbara fina unge, älskar dig så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0